måndag 9 februari 2009

Vad gör man....

Vad gör man egentligen..*suck* jag är uttråkad nu..Började kolla på film med Jeppe men blev rastlös.. Så jag gick upp för att pyssla lite.. Är SÅ kul att slå in paket, vet det låter sjukt, men en lite hobby jag har är ju då att slå in skokartonger... perfekt att slå in presenter i sen.. Så här blev det idag...







Måste köpa mer lim..det tog slut, och nåt roligt papper, Jesper blir tokig med vadå det är ju "braattha"! =)



Jesper vill visst åka och spela poker ikväll, dom ringde visst och ville att han skulle k0mma, men jag vet inte om jag tycker att det är så smart, har man varit hemma så har man... Iofs är det inte direkt ansträngande att spela..Men, jaja..Han får väl det då...;) -Vi har ju såååå gott om pengar så VISST spendera bara..Tänk inte på mig, som vill ha en häst..nejnej.. hihihi..


Kramar Malin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar