söndag 22 februari 2009

Alla borde ha en pilatesboll...

Jag har så ont i magen efter ett stort skrattanfall..Herre gud.. Igår Köpte jag en "pilatesboll"när jag var på Stadium, och i dag var det då dags för att prova detta föremål.. Har Malin någon balans?? NÄ tydligen inte! Är Malin smidig?? NÄ verkligen INTE! (det visste jag iofs redan..) Först tänkte jag att jag provar övningarna ett par gånger var, MEN hallå...Den första övningen gick jätte bra, kände mig nästan duktig, sit-upsen var värre..Vet inte om det var bollen, rumpan eller hjärnan det var fel på, -Luta dig bakåt satt Jeppe och sa (skrattandes) Visst jätte enkelt, då åker ju bollfan iväg.. Sista övningen var iaf armhävningar med benen/fötterna uppe på bollen!!!!! Jag kan ju inte ens göra armhävningar med fötterna på golvet, ni kan ju tänka er hur detta såg ut..Jag garva och garva, sen fick Jeppe en snilleblix, Vi går skottkärra!!!! Men HALLÅ!!! Kan ju bara undra vilken kroppsdel jag tränar balans/styrka på?? Antagligen kulmagen..hahaha..Jesper var faktiskt jätte duktig (Tyvärr=))
Kramar Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar