söndag 15 februari 2009

Bakfull...

Igår var vi på 75-års kalas...Jesper blev rätt full måste jag säga.. När vi kom hem så började den lilla pojken prata med toaletten..trevlig att lyssna på (NOT) Tror han var uppe 3-4 gånger...Stackars han..(NOT) inte dåligt men wiskey dom drack igår..Men det var faktisk väldigt trevlig...Själv höll jag mig till cola.. Jeppes pappa kallade mig för sin lilla sambo hustru..VAR FICK HAN DET IFRÅN??????????? *asgarvar*

Idag ska vi bowla, ska bli kul...Undra hur vissa kommer att må?? Jeppes svåger satt och spydde i bilen..Så kan nog bli intressant..=) Jesper och han är ju i samma lag...roligt!!
Är väl dags att börja gåra sig i ordning, och värma upp..dålig förlorare som man är...

Fick rosor av Jesper, jätte fina..Tur att jag köpt det åt honom med trots att vi sagt att vi inte skulle köpa något.. Ganska onödig dag de där egentligen..Eller??

Kramar Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar