söndag 1 februari 2009

Längesen...

Nu var det längesen jag skrev..ops..


I Fredags var jag på Hindersmässan med mamma, Alicia och Alexander. Är väl ungefär samma saker som på alla andra marknader.. Jag köpte iaf 15 par strumpor 100:- billigt..Alicia och Alex hjälpte mig att bestämma färger, mycket rosa..men det gillar ju jag..;) Sen självklart köpte jag marknadsnougat också...Ett måste på alla marknader.












I Fredags var det även en snickare här, vi har ju tänkt att göra i ordning på våra kakelugnar... Lättare sagt än gjort... Efter han hade kollat runt lite så bestämde vi oss för att kontakta sotaren först, allt för att vara säker på vart felet är, så att snickaren inte plockar ner ugnen i onödan..Han menade på att vi hade ju ny målat och så... NOT nymålat där!! ;) Men kul att han tyckte det iaf.. Innan han kom fick jag ju tömma innehållet i spisen =) vårt spritskåp ju... hi hi










































Helgen har annars varit lugn, var på auktion i Hallsberg i lördags, mest skit där så vi åkte till "Uffes" i stället, köpte en lila vas..(ovanligt)..hi hi..


Pensionärs söndag idag, bara tagit det lugnt, Jeppe var till Tiveden och klippte sig på förmiddagen. Annars har vi mest grejat hemma jag har plockat om i ena garderoben så nu fick jag plats med alla häst saker, (åh vad roligt tyckte Mr: J)
Spelade Bingolotto förut...Gissa vem som vann...WOW 100:-...Malin the winner...=)

Imorgon kommer Freja, tror jag iaf. Kl 13:30 bär det iväg till AF.., för "Basinfo" *suck* hoppas det går snabbt..., och kl 16:00 ska jag rida igen...tjoho.. Måste in till Beijer någon dag och hämta mitt fina presentkort så jag kan få min lektion på Karslund.. (Hmm, ska ju faktiskt ärenden till Ö-o både onsdag och torsdag...kan ju ta det då..)

På torsdag ska jag på möte med en kille på Trygghetsrådet (tror det hette så) nice kl fem..ska bli trevligt att se vad han har att säga.. Frågar han vad jag vill med mitt liv så tror jag att jag dör...=)

Kramar Malin

1 kommentar: