måndag 2 februari 2009

Kommer jag ha ont i baken...?

Hoppas jag INTE kommer att ha lika ont i baken och benen imorgon som sist jag red... Fast det känns faktiskt bättre denna gången, var inte lika stel som sist..(kan det bero på övningarna från sjukgymnasten???)

Albin var ju hemma själv när jag var borta...Han var såååå duktig lillkillen..Inget sönder bitet (faste det har han ju aldrig gjort, aså saker) Alltid lite jobbigt att lämna dom när dom inte är vana med det, fast de är ju bra dom lär sig ändå...=)

Och så var de det här med Basinfo...Hur kul var det???? Jo nu vet jag ännu mer om deras hemsida, NOT, var ju samma sak som på den förra, så kallade "kursen". Fattar inte att dom lägger pengar på sånt...Vi satt 12 pers, som bara ville därifråm..Mycket givande...

Nu ska jag gå ner och mysa med Albin, Jeppe spelar ju ikväll så vi är ju helt själva. Blir nog lite SATC idag...Om det inte är något annat bra vill säga.. (Sex and the city)

Kramar Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar