måndag 9 februari 2009

Nice dag idag..,

Shit vaad fint väder vi har... Var ute och skottade snö förut, fick ju inte ut bilen, tog 40 min att skotta av här hemma..Sur blev jag också när jag ramla omkull i en snödriva...menmen kan ju bara skratta åt det..

Idag är Jesper hemma och är sjuk..Han har haft feber hela helgen...Har varit sliskigt att sova bredvid honom, såå varm och vi har dubbeltäcke. Var upp till Ica förut och handla lite godis och 3 filmer till honom...Jag är sååååå SNÄLL!!!! Hoppas han är bättre tills imorgon.. Stackarn..=)

Idag har jag sökt 2 jobb, ganska duktigt tycker jag... Enligt Af ska man ju se det som ett heltidsjobb att söka, men hur lätt är det..??? Men är väl bara att ligga i..Nästa vecka ska jag ju ringa och berätta hur det går..Måste ju ha något att komma med...Är uppe i 6 st nu..Synd bara att det ska ta så lång tid innan man får svar, det ena jobbet skulle inte svar komma förän i Mars.. Men ansökningstiden måste ju iofs gå ut innan...Är väl bara att hoppas...
Eller att önska att Beijer återanställer...=)

Kramar Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar