måndag 23 februari 2009

Ridning idag..

Har just kommit hem efter en ridlektion..Känner mig helt slut i armar och ben efteråt.. Men det känns bättre och bättre för varje gång, jätte kul...
Saknar min Lillis!
Saknar att ta en rid tur när man vill...Komma ut i skogen och bara njuuuuta! Men men någon dag kanske jag har råd med en ny pålle...

Blir mycket "resande" denna vecka.. Ska följa med Emma till Jönköping Onsdag-torsdag och på Fredag morgon åker mamma och jag till Skåne fredag-lördag. Hade tänkt åka ut och hälsa på Wilma, men verkar visst inte som att jag fick det för han man bodde ihop med!*suck* Varför inte hålla det man kommit överens om....? Är MIN hund också!!

Saknar henne så!!!



Men men får se hur det blir...Nu ska jag gå ut och gå med den andra vilden (Albin). Jesper kommer nog hem snart..Eller typ om 45min iaf.. Hade hoppats på att han skulle vara ledig imorgon, men han var visst ledig på onsdag..lite tråkigt, men iofs skönt för Albin.


Kramar Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar