lördag 7 februari 2009

Känns som en riktig slödag idag...

Känns konstigt idag..liksom allt man gör går sakta...eller jag vet inte... En riktig slö dag iaf..
Idag har jag varit i Hallsberg på loppis, hade inget för mig när Jesper åkte till jobbet så jag stack iväg en sväng.. Men det var mest skit..köpte iaf inget.. Sen var det ju som sagt auktion i Röfors idag, jag hann väl inte mer än in och gå ett varv så ringde Jesper som var på väg hem från Örebro (jobbet), vi skulle ha mötts där, MEN.. Han stod ett par km utanför Laxå med en bil där fläktremmen gått av!! Jippi!! NOT!! Så jag satte mig i bilen igen för att hämta honom..Jag =snäll..=) Bilen blev tillslut iaf bogserad till Marin i Laxå..Tur var väl det.. ( Som tur var va det inget jag fastnade för på auktionen)

I kväll är det melodifestivalen...Har ingen aning om vilka som ska sjunga idag... Vi ska iaf ha lyx middag till, hmm korv med bröd..kanske ingen lyx..men gott!!

Kramar Malin

1 kommentar: