tisdag 3 februari 2009

Nu har jag bakat..

Nu har jag bakat...En kladdkaka, och en jordgubbspaj...Kladdkaka kan man ju inte misslyckas med, (hoppas jag) Är däremot lite orolig för pajen..hmm tror jag mätte lite galet med bakpulvret kan ha varit så att jag tog fel mått..har bara en känsla av de..fattar inte vad som tagit åt mig förut var jag ganska haj på att baka..men jag blir ju bara sämre och sämre för varje gång jag bakar nu..Vad har HÄNT??? Får väl se om det kommer någon och smakar lite senare, mamma skulle vara barnvakt så jag sa att dom kunde komma hit och fika, får se hur det blir..















2 kommentarer:

  1. Du glömde skriva mitt namn på kladdkakan....hmmmm

    SvaraRadera
  2. Ser gott ut. Synd att man inte får smaka. Ha det bra så syns vi om ca 2 veckor kram Johanna.

    SvaraRadera