fredag 20 februari 2009

Lite rastlös..

Känner mig rastlös..planterade om en blomma förut.. Är väl typ det jag gjort idag...Känns så meningsfullt...-Nu kanske den får nytt liv... hihi

Idag är det 25 dagar (vardagar) som jag varit arbetslös...Var på systemet igår och inhandlade lite öl...PARTY!!!!! (not)
Var på Maxi i kumla och handlade igår, så när jag gick där och tänkte så... -hmm, vi måste ju ha lite fredagsmys ikväll..Så jag shoppade på lite god saker och in på systemet, som sagt. Skyndade hem och började greja lite, NÄR det plötsligt gick upp ett litet ljus -F*ck det är ju INTE fredag idag... Gissa hur kul det var...Men IDAG är det iaf fredag.. Så idag ska vi ha fredags mys..=)

Imorgn ska kusin Anna ha spa party kl 15:00.., och på kvällen ska vi till Karin och Martin... Trevlig lördag minsann!

Kramar Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar