fredag 13 februari 2009

Spindelharpan...

Jag är beroende..Har suttit här nu och lagt ca 10 st harpor...Sjukt.. Snacka om att vara rastlös..
Idag har det varit full fart här hemma..Freja och Albin har busat... Och min migrän är fortfarande kvar..Vill inte vill inte.. Man blir ju sjuk av att vara hemma...
Imorgon är det kalas och då ska huvudvärken vara BORTA!!!! Jesper pappa fyller 75år..



Nu ska jag nog lägga mig i soffan och kolla på Sex and the city...Det gör nog susen..=) Sen blir det till att börja laga mat.. Fredags mys ikväll...Får se vad jag hittar på..

Va till Laxå förut..Höll på att orsaka en olycka..Skulle öppna dörren, och då kom det en bil körandes på vägen, VÄLDIGT nära..tur jag hann få tag i dörren..*pust*, stod några gubbar utanför spelbutiken..Hörde bara att dom sa -Oj det var nära..(till varandra) Men hallå måste kärringen ta upp hela vägen.. "vingelavstånd" eller vad det kallas...finns det?? puckon.. Så när jag sprang upp mot Ica (händerna fulla med brev som jag skulle posta) så ropar den ena gubben -HALLÅ!! -hjälp tänkte jag, vad gjorde jag nu... Då hade jag visst tappat ett brev.. Det första gubben säger -Var det något värdefullt??? (Skit du i det, tänkte jag) Men jag sa bara -Ja det är det!! *pensionärer aså!!!*



Imorgon är det alla hjärtans dag.... Älskar dig Jesper!!! Älskar er ALLA mina vänner...Så då var det sagt ifall jag inte skriver något imorgon... Har inte glömt er...



Just det detta blir ett händelserikt år igen... Bröllop 16maj.. Jopp så är det.. Karin och Martin gifter sig..Hade man ju kunat räkna ut..=) Undra hur många bröllop det blir i år..Förra året blev det 3 st..*puh*


Sen ska ju Ohris ha barn...


Tusan vad folk ligger i... Snart ringer väl Linda och säger att hon också ska ha barn!! Eller Rask...Eller brorsan..Inte vet jag ..Men gifter folk sig inte så ska dom ha barn...Hallå!! Jaja är väl roligt ändå! Hoppas iaf att Martin var romantisk när han fria...=)

Nu är det dags för SATC iaf...
Kramar Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar