tisdag 24 februari 2009

Jävla bil...

Jag har kört fast!!! Kan inte back, kan inte köra framåt...Jag står ute i skogen!!!! Ringde till Jesper och fråga vad jag skulle göra. fick till svar -Du får ta sand . Är han dum eller, VI har INGEN sand... Då tyckte han att jag antingen skulle ta grus i från våran grusgång, hmm, för den är ju inte FRUSEN!!!! eller så skulle jag ta en bräda!! HALLÅ, brädorna står längst inne i boden.., och där finns det MÖSS!!!!!!!!!! Även om Jesper säger at det inte gör det, men var kommer musskiten ifrån då, kan man undra...
Grannarna kommer ju undra varför jag har parkerat i skogen....

Var hos sjukgymnasten i morse..Jag är stel stelar stelast... Frågade om det inte var ganska vanligt bland folk som spelat fotboll...Fick till svar att det var ganska vanligt att gammla gubbar som spelat hockey i sin ungdom när streching typ inte existerade hade det problemet.. Men att tjejer var mycket smidigare..Okej!! Kul att jag är som en gammal gubbe! =)

Nu ska jag gå ner och läsa Nerikes Allehanda...Se om det har hänt något roligt/tråkigt...

Kramar Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar