tisdag 17 februari 2009

Sol sol sol

SOLEN skiner...ser jätte mysigt ut.. får nog ta och gå ut en sväng sen...MÅSTE bara städa lite..köpte ju rengöringsmedel igår..=) Får se vad jag hinner...Man kan ju typ ta ett rum om dagen då tar det ju ett tag, sen är det lagom att börja om igen..Hmm det var en dålig idé..

Idag ska jag på möte med Sisux, får se vad han har för roligt att komma med..=) 16:30 i Askersund..

Imorgon ska jag fara ut långvägars...hahaha..Ända till Örebro..Ska träffa mamma Alicia och Alexander..Sen ska jag faktiskt in på Beijer...Så Maria om du läser detta..-Dax att städa ordning..
hihihaha..skoja bara..

Kramar Malin

2 kommentarer:

  1. vad härligt att ni har sol, här är det mulet och tråkigt..

    SvaraRadera
  2. så synd att jag inte hann att läsa detta./maria

    SvaraRadera