fredag 6 februari 2009

Jag är NORMAL!!!!

Jo det är sant!... Var hos doktorn i onsdags för att få redan på resultatet på mitt EEG, svaret var NORMALT och det måste väl betyda att jag är det...(lite iaf) =) Va jätte skönt att få höra det iaf, var så orolig att det skulle var dåligt, vill ha kvar mitt körkort... och nu får jag det..


I onsdags kväll var jag på Coco Thai med flickorna på Beijer, jätte trevligt, och jätte god mat..Jag åt vårrullar till förrätt, och någon slags kyckling till varmrätt, var iaf nötter squahs (hur stavar man) Jätte gott...Till efterrätt slog jag till med flamberad ananas. Fick ju en massa presenter oxå..Allt från kaffe(Cola), juice (Fanta) och gröt (havrebamse)..En hel frukost!!! =) Men fick även MASSA godis, (borde gå som frukt???) och så ett present kort på Stadium, kanon! Allt låg i fina skålar...Så snälla så!!! Tack tack tack...

















Nu ringde Jesper, han hade feber stackarn! Förstod att han skulle bli sjuk, han mådde inte bra igår heller... Tycker synd om honom som inte kan vara hemma från jobbet.. Bara inte jag blir sjuk, vill inte det, alla verkar vara sjuka nu, Linda har bihåleinflamation mamma var jätte förkyld, syrran kände sig hängig, stackars dom...



I morgon ska vi på auktion i en lite håla som heter Röfors, blir kul, var bara ny grejer mycke inrednings saker, möbler och sånt.. Är ett sånt företag som köper in massa saker, kommer inte ihåg vad dom heter men vi var där en annan gång, då köpte jag en häst..




Idag har Freja varit här, hon och Albin har busat i flera timmar, tillslut la dom sig ner och sov,i 2,5 timme!!! Lite trötta var dom allt! hi hi.. Men det är kul för Albin att busa av sig lite..
Snar ska jag börja laga mat, ikväll blir det fläskfilé och hasselbackpotatis, (tycker hasselbackspotatis är sååå gott!!) Plockade upp lite trattkantareller också...kan nog bli mumma! Hoppas Jesper är lite hungrig när han kommer hem, så han inte mår så dåligt att han bara stupar i soffan...Då får jag äta själv..=)
Just det jag var ju på möte med en kille från Sisux igår, han var verkligen jätte trevlig, han diggade inte direkt Af, precis som jag... Nä, det kändes verkligen toppen att träffa någon som fattar, för det gör dom ju inte på Af. Fick skicka över mitt CV igår på mailen, så han kollade det såg visst inte jätte dåligt ut som jag trodde, skönt!! =) Så nu ska vi boka in ett nytt möte, får vi se vad han har för idéer...
Kramar Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar