måndag 23 februari 2009

Jobb jobb jobb...

Allt som finns är telefonförsäljning., och det känns inte som det är min grej riktigt.. Eller så kan man sälja erotikprodukter!! Ja men det tar jag..(NOT) Idag fick jag mitt Cv blev jätte nöjd..Varför kan man inte skriva ett sånt bra Cv själv?? Hur svårt kan det vara egentligen???...

Ridning idag...Vill inte ha ont i rumpan imorgon..Ska ju till sjukgymnasten då...Måste ju visa att det går framåt..Har faktiskt varit ganska duktig med mina övningar, även om Jesper tycker att jag är lite odiseiplinerad (idag fungerar inte svenska tydling, hur stavar man???)

Skulle anmäla mig och Albin till en valpkurs idag, men dom svar inte..Hoppas hon ringer upp snart. Just nu sitter Albin i mitt knä, jätte lätt att skriva när någon slickar en på händerna..=)


Albin och Jesper mös i soffan igår kväll.
Dom här rosorna fick Jesper av mig på Alla hjärtansdag..
Har för mig att 3st röda rosor betyder "jag älskar dig"..Kanske har fel..
Och dom här rosorna fick jag av Jesper...Gulligt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar