torsdag 23 september 2010

Själv.....=/

Då var man lämnad själv...HELT ensam....=) Men ok jag har doggarna=) Vad skulle jag glra utan dom...*löv dem* Har just gått en långpromenad i skogen och Anderstorpsrundan...Härligt 16,6 grader varmt ute, vindstillaoch lite, lite sol..=) Mysigt...

Imorse åkte Jesper till Malmö....Jaha...Kommer inte hem förän på söndag....Menmen...Jag får hitta på nåt roligt...

Imorgon tänkte jag fara mot Örebro, kolla skor, 17:30 ska jag på möte (dock hemligt=), men inte för dig Linda=) )Sen blir det hem till vovvarna för fredags mys...Ev lite kinamat..

Lördag jobbar jag, tjoho=) Funderar på att åka på Åtorpsmarknaden efter jobb...Menmen vi får se..Söndag är det iaf auktion i Finnerödja, ska bli kul....Va längesen det var nå där nu tycker jag...

Vad har hänt mer idag då...?!

* Ringt ett sånt där jobbigt samtal, (vuxenpoäng) Men det gick ju jätte bra!!
* Handlat
* Kopierat papper
* Bakat rulltårta och Brownisar
* Gått en lång promenad
* Rensat och förvällt kantareller

Ååå nu är det snart kväll....... Kanske skulle ha lite mat idag....Har visst inte ätit än...*ops* Hmm finns nog lite pyttipanna i frysen det får duga....Sen mot soffan och tv´n

Kram kram..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar