onsdag 22 september 2010

Onsdag i Örebro

Sitter på Main & Fritid och väntar på att Jeppe ska jobba klart...Jobba lite på förmiddagen hette det...=) Menmen, det är ju hans jobb så bara att gilla läget! Jag väntar tills han är klar så vi kan åka hem och mysa, kl är ju trots allt inte 11 än...=) Tänkte hoppa in på Skopunkten eller Skokanonen på vägen hem...Vill ha nya SKOR!! Är jag värd!! ;)

DAIM, jag börjar bli tokig i det...!!! Det är SÅÅ gott när det knastrar så där daimigt i tänderna...hmmm(Störd)......Får nog stanna och köpa lite daim sen...hihihihi....

Igår var jag ute och gick i skogen.. Lill Asta var SÅÅÅ duktig!! Tror hon börjar fatta lite smått det här med att gå i koppel, iofs fatta hon inte hela tiden med längre och längre stunder iaf...Albin var OXÅ duktig han har jag ju lös, stora killen!=) Plockade typ 3liter gula kantareller under vår lilla promenad.... Ett tag kändes det "oj där..o där o där och ännu mer..." Då är det gul att plockasvamp..=)

NÄHÄ bäst att låta darling använda datorn...Så vi kommer härifrån snart..=)

2 kommentarer:

  1. åsså kommer hon inte och hälsar på oss, på boställsvägen!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Näpp gjorde hon inte! hihi....Kanske imorgon i stället..=)

    SvaraRadera