måndag 27 september 2010

Albin är k*t och jag fixar matlista...;) OCH DARLING kom hem igår!!

Idag hämtade jag Albin som har varit hos mor & far sen i lördags....Halvkul!!! Han flåsar värre än en kåt tjur!! *suck* Visst det ÄR synd om honom....Men jag blir tokig....=) Han springer efter henne hela tiden, eller sitter i hallen och piper...=/

Igår kom han hem, han jag love-are och saknat i fllllleeera dagar...=) Så skönt!! Sov som en stock i natt till med Asta sov tugnt...=) Underbart att du är hemma igen Jeppeälskling!!

Nu är iaf veckans matlista klar

Mån: Kålpudding, potatis sås och lingon
Tis: Fylld lövbiff med klyftpotatis
Ons: Gös (Jeppes favvo!! NOT)
Tor: Fläskfilégryta med svamp
Fre: Äta ute!
Lör: Brukar vi ha som "öppen"
Sön: Boeuf bourguignon

GOTT!! Var på Maxi och handlade förut med Jeppes mamma, eftersom vi varit till USÖ så tog vi Kumla på vägen hem.... Billigt blev det faktiskt...=) Eller billigt och billigt...Under 800:- för en veckas mat och lite annat som var slut, diskmedel, sköljmedel och sånt tjaffs....

Tänkte gå ut och kolla till hönsen lite, igår höll jag på att ta dö på en...=/ J*vla hönshjärna...Jag stängde dörren och hon klämde sig i mellan!! Inte mitt fel...Jag hatar när dom flaxar!!! Så hon satt fast och flaxa o flaxa o skrek, räddare o räddare blev ja!!! (stackars MIG!!) puh tillslut lätta jag lite på dörren så hon kom loss...*pust*...Snacka om skräckupplevelse...Aså för MIG!!! =) =)

Idag skiner solen! Så blir nog en promenad i skogen...10,8 grader ute...typ lite brrr....=)

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar