tisdag 21 september 2010

Det går upp och det går ner....

Ibland är livet som en lite bergochdalbana....Uppe i bland och nere ibland...Ibland står man där mitt i mellan och stampar och vet inte vad...Typ så känns det nu... Är det en höstdeperition på gång kanske?...NÄ......

Idag kom ett lass med räkningar så nu blev jag JÄTTE GLAD!!! =) Hmmööö not.....=) Menmen...Alla vill väl ha pengar... Väntar med spänning på hur lång tid det ska ta för Beijer att få fram ett nytt arbetsgivar intyg, för Ica tod det inte ens 24 timmar...Kom i brevlådan i dag...Men klart det är ju lite längre för Beijer att skicka brev=) hmmm eller hur..Jobbiga är ju att jag inte kan stämpla förän handels fått in det intyget...Menmen...Sånt är livet...

Har planer på att ge mig ut i skogen en sväng plocka lite trattisar ev. Trots att vädret inte är på topp nu menmen får väl ta på en extra tröja... Hösten är iaf mysig, alla fina färger och en mysig brasa och alla ljus man kan tända...Härligt...

Vad ska man göra!! Känns som man trampar på många taggar nu, livet är som en dans på rosor säger dom...MEN taggfria är ju att föredra=) Vill ju så mycket men ändå inte...Lite av glädjen har liksom försvunnit. Känns mest som alla tjatar på en... Fast jag vet att alla vill väl!! Men ibland känns det som -Låt mig va!!! Kan själv!!......
(Nu blev tvätten klar) Men jaja...En dag blir jag också glad igen...

"Mina ögon kan tindra, mina läppar kan le, Men gråten i mitt hjärta kan ingen se! " Så sant som det är sagt...

På torsdag åker darling till Malmö...Kommer hem söndag...Lördag blir det jobb på Beijer, ska bli kul!! tjoho...=) Blir så tomt här hemma när han är borta, så blir man så orolig när han är ute på krogen på kvällarna, Malmö är ju ingen rolig stad nu längre, är ju f*n skjutningar och annan skit varje dag tycker jag... Menmen han klarar sig nog=) hihi....

Dags att hänga tvätt, sen ev ut en runda....

Ha´re bäst...

1 kommentar:

  1. Malmö är en trevlig stad. man hör det man vill höra. tänk på det Malin/maria

    SvaraRadera