fredag 24 september 2010

Fredag och lön

Då va det lönedag idag då...Alltid lika kul när det rullar in lite pengar på kontot...=)Tråkigt bara att dom försinner så fort...Betalade alla räkningar nu så att jag vet vad jag kan shoppa för...hihiNejdå skoja bara... Men är faktiskt på g mot Marieberg nu...Eller iaf snart...Måste köpa nytt tikskydd till Asta oxå....

Albin har typ pipit halva natten...*suck* nu får det snart vara över...Är inte super kul!!! Funderar på att ta in en grind så jag kan dela på dom...Är jobbigt att ha koll precis HELA tiden...Men har hon tikskydd så känner man sig iaf lite säkrare...Så gulligt det hon har, rosa med en blomma på...=) Vad annars liksom...=)

Min mobil har ju fuckat till sig idag...Fan...Just nu har jag 4 telefoner på laddning...Får se om den vanliga vill samarbeta, annars .....Sen har jag den förra, som täckningen är KASS-VÄRDELÖS-URUSEL på....och den före det är batteriet kört på...och den sista är en billighetsvariant á la Nokia...Kass täckning där med...Jaja jag hoppas på den vanliga!!!

Nu är det dags att ta tag idagen..

Pöss på er!!

1 kommentar: