måndag 13 september 2010

Hemma igen..

Gick upp 05:25 imorse....(GÄSP) Skulle skjutsa svärmor till USÖ, trött satan...Men det gick bra att köra tills vi kom till Laxå, där va det stopp, tre bilar stod på kanten och en älg låg död på vägen..Stackaren..=/ Menmen sånt är livet...Kort ibland... men ingen av människorna verka ha skadat sig iaf... Väl framme i stan rullade det på, -nästan framme vid USÖ höll jag dock på att köra för rött...(gäsp) Kan ju inte se allt heller..=) Menmen det löste sig, Malin tycker inte om att köra i stan..=) .................

Sen åkte jag till Beijer för att jobba några timmar när hon ändå var på sjukhuset...Blev iaf 3½ timme...=) Inte illa... Jaja får se hur många timmar till det blir på det bygget, nästa lördag jobbar jag iaf, SEN..hmm nää, det blir nog inget mer, jag är väl för DYR! mmm eller hur=) *suck* Jag blir bara SÅ besviken när jag fick höra idag vad "han där uppe sagt"...... Menmen så är det..........

Nähä nu ska jag lägga mig och vila ett tag, är INTE bra at gå upp sååå tidigt Malin blir trött=) hihi *gäsp*

Sen kanske man skulle ta en promenad, skulle vilja ta med hundarna men lill Asta haltar ju... Hon får nog vila sig i form tills på lördag,det är utställning i Töreboda då... Jaja får se solen skiner ju faktiskt...=)

Ha´re..=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar