onsdag 13 oktober 2010

Vilken natt....!

Fan vilken natt jag haft, stackars Jesper...=) Vaknade vet inte hur många ggr, ryggen har inte varit snäll... När jag väckt Jeppe för typ 6:e gången pga att armen låste sig, visste inte om jag skulle skratta eller gråta men jag kom inte upp, gick verkligen inte att räta på armen och ju mer man rörde den ju ondare gjorde det...F*N va ont ja hade... Stackars Jeppe som skulle upp SÅÅÅÅÅÅÅ tidigt typ kl 7..STACKARS han, herre guuuud han måste vara helt döööööd idag...

Var är solen idag?? Inte här iaf...

Nu har dom iaf fått fast den där hemska snubben Serievåldtäktsmannen... Såg bild på honom på FB igår och idag låg samma bild på en hemsida tror den hette "politisktinkorrekt" eller nå liknande, HOPPAS verkligen att det är rätt kille, annars är ju hela hans liv förstört! Men jag tycker det är hemskt att polisen går ut nu och säger att dom inte längre jagar 2 serievåldtäktsmän, utan han är den enda seriev. Hur kan dom nu vara SÅ säkra på det nu? Är ju trotts allt kanska länge dom sagt att det är 2!!! hmmmm

puss o kram syns på stan...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar