tisdag 5 oktober 2010

Hmmmmm.....

En rubrik kan vara svår att komma på ibland...Eller?!

Idag tänkte jag bege mig mot tassemarken...Fjugesta! Ska gå på Sannamarkén en sväng tänkte jag...Måste ju köpa strumpor...=)

Usch och fy vad trött jag är, ryggen har krånglat i flera nätter nu...Övningarna från sjukgymnasten och massören hjälper inte heller...Vet snart inte vad jag ska göra åt det...Är precis som kotorna korvar ihop sig i hela svank och ländrygg...*suck* Det gör en ju inte på humör direkt...Menmen, finns ju dom som har det värre...=)

Nu har lilltjejen iaf slutat löpa, UNDERBART, Albin är sig själv igen....Mest Asta som juckar på honom nu...Hon är tossig...=)

I söndags var vi på auktion, oj vad grejer det kom med hem..=) Tur Jeppe kom med ideén om att ta med släpet...=) SMART hjärtat!! (nu blev det stopp Linda ringde....)......... SÅÅååJo släpet åkte iaf med...Jeppe köpte en arbetsbänk, riktigt rejäl, hoppas bara golvet i boden håller...hihihi...Men det ska nog inte vara nå problem...=) Själv köpte jag hmmm, ett hockeyspel 50:- såg nytt ut...Bra Malin!! Sen blev det ett bord typ grythyttebord...Snyggt 75:- fynd=) Sen blev det en skål av Mari Simmulson (tror hon heter så) och 2 fat av Atterberg. Perfekt! Så det blev en rolig auktion, vi var nöjda...

Nu blir det kammen sen markén...

Ha´re bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar