torsdag 7 oktober 2010

Ticktackticktackticktack....

Sitter i köket, väntar på att motivationen ska hälsa på....F*n vad fint det är ute nu...Sitter och kollar ut allt är gult, eller inte björkstammarna dom ändra visst inte färg=) Ständigt detta svart vita, alltid "inne" =) Roligt för björkarna, glad för deras skull...(HAHAHA) *störd*

Fyllde i lite a-kasse kort från Augusti i dag....tervligt det vore om facket samarbetade lite med Malin, allt skulle gå snabbare då...Var på AF igår ang praktik, dom sa ja, MEN dom får visst inte godkänna det längre...*suck* Är facket som avgör!!!!!!! MEN Då......Alltid ska dom krångla till det...Jaja...får jag nu helt plötsligt inte praktisera då kan dom F**** upp sig.......=)

Så fort motivationen tittar fram ska jag slänga på mig tränings kläderna och dra åt snöret på pjuxen så kör vi...Blir stavar idag är tanken...Men som sagt det beror ju inte på mig, är ju upp till motivationen!!

Som sagt man är ju som en chokladbit En aningens för fet, men läcker och oemotståndlig...
eller mer som en Niveakräm kanske(?) Fet och dryg hahahah

Klockan bara tickar och tackar....

Egentligen har jag ett gäng "MÅSTE GÖRA" men är ju som sagt inte mitt fel att motivationen inte kommer hit...

* Städa & tvätta bilen! (egentligen KARL göra!! )
* Torka rent fönsterbrädorna som ska säljas imorgon... (meeeennnn inte nu)
* Städa bilen....
* KLippa Albins klor, är lååånga (Men Jeppe jobbar så får bli ikväll)
* Hämta in ved, brr kallt ju...
(F*n nu missade jag ju Bevvan....Dagen är förstörd nu!!! =) ) hihi

Nä Malla Nu får du ta tag i det här, nu håller det inte längre, sitta här och glo och vänta på han som säkert inte visar sig förän det är mörkt ute......Se så sätt fart!!!!!JAJAJAJAAJAJAJAJAJJAJAJAJAAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJ Brr... Jag fryser....

Men sköt om er...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar