torsdag 21 oktober 2010

Systemkamera och slem i halsen

Host host slempropp...=/ Ahhaaa blir knäpp har rethosta asa äckligt när det ibland ploppar upp värsta slemplopparna äääää sååå ÄCKLIGT!!!!

Igår var jag i Örebro hela dagen...=) Hann med ett besök påBeijer (är väl ett måste?? =) ) lunch på Shanghai med Ida, apa gott!! Ikea-skopunkten-Willys sen mot Marin & Fritid, hjälpte till att plocka upp lite varor, mest för att fördriva tiden, men det va rätt skoj..=) Man e väl proffs liksom=) hihi...

På vägen hem stannande vi för att göra det som gjorde att jag följde med in til Örebro, Media Markt... Jag skulle få/ha en systemkamera...Bättre bilder går inte att få!! Var Så nöjd med den jag hade förut, som TYVÄRR åkte i marken nedanför Eiffeltornet=/. Men nu fick jag en ny!!!!! *happy* Dom är ju inte direkt billiga! Menmen.... Hade egentligen kollat ut en Canon 500D men så frågade jag om motsvarig het i annat märke,och då hade dom kampanj på en Sony, enda skillnaden var att med Canon kan man film oxå...Men känner inte att jag kommer ha nå behov av att filma med kameran....Så normalt var det samma pris på dom men nu var denna nedsatt med 2000;- och det GÖR JU INGET!!!=) Jag är nöjd iaf... Nu ska man bara lära sig alla finesser..=)

Idag när jag mjukat upp min stela kropp lite ska jag till svärmora och hjälpa till att packa kött...

Så det blir väl till att sätta fart om jag ska bli någolunda rörlig idag..=)

Ha´re

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar