lördag 19 juni 2010

Jordgubbensdag

Idag är det jordgubbensdag i Finnerödja... Satsar på en vinst i reselotteriet.. Jeppe räknade ut att jag har 0,02% chans att vinna...JIPPI!!!! Men va fan...bättre det än 0% som han....hihi....Får väl köpa några lotter till han med..=) Stödjer ju alltid nån förening...

Igår kväll kom världens snällaste mamma hit med blommor till oss....Hade sagt att jag ville ha lite blommor att sätta i krukor. Men har inte haft ork att åka och fixa det. Hade ju som sagt en jobbig dag igår, årsdagen och allt...Men mamma hade varit SÅ underbart snäll och åkt iväg och handlat lite blommor åt oss...TACKTACK tusen TACK!!!!!


Igår gjorde jag mina övningar för första gången, härliga övningar från sjukgymnasten...Blir så frustrerad att jag gråter...(pinsamt JA) Men jag blir sååå arg, det går verkligen inte att få armen dit den ska...Gör så ont, tar stopp, Jeppe försöker iaf hjälpa och peppa... Tack älskling!!! Men jag SKA få upp den...(hmm hur dumt lät inte det??? ) hihi....


Har just packat ihop alla tomburkar och Malinfonden, ska bege mig till en pantautomat.. (Malinfonden= tomburkar/flaskor som dom samlar i en påse på Beijer) hihi.... Måste handla lite oxå...*suck*... Sen ska jag ta en tripp till Finnerödja och se vad det bjuds på=) Jag som velat vara med i en tävling Finnerödjas starkaste man/kvinna...Men gå fan inte...Lite tråkigt..Tävlingsmänniska som man är...Får bli en annan gång, haha....


Nä får väl återgå till shoppinglistan....


Ha´re kram mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar