onsdag 23 juni 2010

Det är alltid nåt.....

Alltid är det nåt som måste fixas eller lagas...Igår pajade hastighetsmätaren på min bil..*suck* Bara att ta sig till verkstaden idag.SÅÅ kul... Var där igår för att köpa ny lampa som besiktningsgubben anmärkte på, (den va trasig så Malin hade inget halvljus=) ) Så det bytte vi igår, insåg vid bytet att BÅDA halvljusen var släckta...JIPPI! Blir till att åka och köpa en lampa till...*suck* Sen MÅSTE jag byta däck, fick ju ombesiktning på det... På måndag har jag körförbud!!!! VARFÖR vara ute i god tid??? =) (JAG VET ATT DET ÄR MITT FEL!!!!) Blir såå trött på allt.... Tänk om det fanns en tågstation i F-rödja=) eller en buss som gick här ute...No more car....

Idag kommer mamma och faster på fika, kokoskaka och kladdkakemuffins blev upptaget ur frysen imorse...Hoppas det smakar=)

FÅR inte glömma att köpa dammsugarpåsar idag.... VArför är det alltid sista påsen som sitter i när den blir full??? Fattar inte...Hade ett rum kvar att dammsuga....Jaja....Sånt som händer...

Nähä, dags att sätta fart...

Ha´re

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar