söndag 6 juni 2010

Helt ENSAM........ =)

Ja då var man helt, helt jätte ensam...Så tyst och tom här=)..Nejdå!! Jag har ju doggarna, blir aldrig tyst=)

10min har gått sen Jesper åkte....Jag är redan rastlös... Sitter i solen och försöker planera kvällen...Hmm ska det bli en pizza idag, eller en halv snuskig färdig rätt a la"värdshuset" elle vad dom nu heter??!! Menmen..får se...Kanske blir en sväng till ica bara för att se om det finns nå där.

Imorgon är det jobb som gäller, Beijer here i comes..=) Skulle väl bli regn ev i morgon så GÖR ABSOLUT inget om man jobbar=)

Började gräva i en rabatt förut... Hatar Lupiner!! Jäkla smäck att få upp, rötterna är ju långa som öööööJA långa iaf!! Fick ju med mig två perener från skåne, en Flux och en kärleksört..=) Fluxen är såååå fin... Idag bestmde vi oxå att vi ska plantera några Rohdrodenron oxå (stavning???) Shit vad det bränner nu=) sitter lite halvt i lä oxå....Värsta bonnabrännan har jag fått=) Så snyggt...Tänkte försöka jämna ut den lite nu..hihi

Jaaa..2 nätter själv sov Jesper, så nu är det min tur..=) Jädra farande på oss..hihihihi

Nä usch får nog göra nåt...börjar bli varmt..=) ska dock inte klaga efter allt klagande i vinter, jag är GLAD att det är varmt...=)

Ha´re

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar