torsdag 28 januari 2010

Hata hata hata!!!

Jag är fylld av HAT!! J*vla snö!!!

Igår jobbade jag 6-16..Härlig tid=) Möttes av ett härligt snökaos på vägen hem... Bara att ta de lugnt..Hmm eller hur... Tivedsvägen var SÅ fin..Torr och snöfri..Men vadå, de är ju söder ut...daaaa.. De var katastrof på den vägen... Nog för att den var spårig innan, men nu va den såååå inåt h*lvete hal och hur mycket snö som helst... Ja, gissa var jag hamnade!! I diket...Blev rätt chockad... Fatta inget... Första tanken va väl typ,

Var är mobilen?...va f*n colaflaskan åkte ner på golvet.!!(vem fan bryr sig om den??? törstig elle? Ja! ) Måste ringa Jesper.., F*n bilen är igång, man måste stänga av den exploderar annars..(ööö hmm, säkert snacka om actionfilm tankar) Men shit jag har ju tagit av mig bältet, tänk om vi välter...DAAAA, bäst att sätta på det igen..(För det går ju? NOT...Inte i den ställningen jag låg...) Jag måste ut!! (Visst Malin öppna dörren om du kan...Hulken!! )

Jespers första kommentar.. Har du skadat dig?( Tror inte det) Hur är det med hundarna? (Ja hur fan ska jag veta det,??? Jag kommer ju inte ur BILEN!!!)

Snällt att han fråga hur de va med mig iaf..=)

Att få upp bilen va ju en lätt lek, -Tack plogbilen!!! Utan den hade det inte gått...Som Jesper sa...- Va nästan så man ramla över till passagerar sidan när man skulle in, 50graders lutning på bilen..


Jaja...kunde ha gått värre...Ont i ryggen idag...menmen...Stannade som tur var en snäll skäl och hjälpte mig att få upp dörren så jag kom ut! Sen fick vi skjuts hem...Stackars hundar dom fatta nog inte vad som hände..=) Hoppa av så där mitt i skogen...=)

Undra hur många som sagt eller kommenterat:
-Du körde för fort!!!
-Hur fort körde du?

Precis vad man vill höra!!!

Nu är det iaf dags att elda lite, kallt här inne efter nattens strömavbrott...

Kramar Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar