måndag 4 januari 2010

BOOOOring...

kl är 20:45... och jag ligger i sängen... Albin har cp-ryck, och ligger och sparkar och ålar sig... Jesper säger schhh så fort man nynnar på nån liten låt... Men hallå.... Ursäkta mig då....Jag håller mig ju på min sida iaf...

Imorgon ska jag hämta bilen..Härligt... Undra vad det går på? ..hmmm... Han som ringde visste inte..(öööö hallå, är inte det en normal fråga att ställa som bilägare, dom visste inte vad felet va heller...hmmm..TA reda på sånt innan du ringer..*stupid* =) )

Härligt att ligga i sängen och blogga-surfa-maila mm. Nu ringde mor...Undra om jag vile följa med till Lek & bus landet imorgon.. Hon skulle dit med systers barn... Får se, men varför inte..?

Gott natt eller god kväll... Ska ta och krypa hmm, närmare nu...Lät ju kanske lite dumt...Men vadå... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar