onsdag 1 april 2009

Helvetesnatt...

Usch vilken hemsk natt jag har haft... Gick och la mig vid tio tiden...kunde dock inte sova..kl blev elva-tolv..då ringde jag Jeppe.. Klockan fortsatte..kl två, ringde jag Jeppe igen..(hade tråkigt) klockan blev tre, typ nån gång då somna jag, men inte speciellt hårt (eller jo sängen är ju hård=) ) har sovit väldigt oroligt fram till typ sex då ville Albin ut..JIPPI!!! Försökte sova ett tag efter hans promenad, men hade någon som låg och drog mig i håret...(grrrr) Lär väl somna som en stock i kväll...

Blir nog kanon väder idag..Va faktiskt skönt ute redan vid sex tiden..Men nu har ju solen tittat fram ordentligt..tjoho..

Nu är det livat på hundarna igen..Freja kom för en halvtimme sen..Låter som dom har ihjäl varandra..=)

Börjar bli hungrig....

Kramar Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar