fredag 17 april 2009

Härlig är solen....

Börjar inte psalm så?!..eller den börjar nog "Härlig är jorden"..jaja..

Helt underbart att detta väder håller i sig.. Varje dag jag vaknar lyssnar jag efter regn..=) (negativ, jag?..NEJ!) Sen blir man så glad när man kollar ut genom fönstret. Härligt! Ännu bättre idag när det är FREDAG, och Jeppe är ledig imorgon...Tyvärr ska vi upp kl sju men ändå..

Måste ta och damma mina fönsterbänkar...dom är snuskiga...hinner inte idag... Ska plocka iordning, bädda, hänga/vika tvätten, bada & göra mig i ordning, äta , rasta hundar, lämna Freja åka till mamma & hämta sticksågen, åka till faster och hämta loppis saker, åka på kurs med Albin..Hmm, kanske hinner in en sväng på Beijer...
Hade ju egentligen tänkt att jag skulle storhandla ikväll, men nu hade dom ju 50% på all kolonial och fryst på matextra i Laxå, dom har gått i kk. Riktigt roligt att handla va det...hihi..Tömde dom på marinad och glaze...Så nu vet jag inte om jag behöver så mycket mer..toapapper, grönsaker, vatten/drickabröd & mjölk är klart...men men kan jag handla på Ica i Laxå...jaja...
Kramar Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar