måndag 28 februari 2011

Dags att uppdatera lite....

Usch vad dålig jag är på att blogga... Här kommer iaf en uppdatering om vad som händer i mitt liv...


-SJUK....Har haft hosta sen mitten på förra veckan, som gjort att rösten försvann i helgen, skönt tycker Jeppe =) hihi, det gör ont i bröstet av allt hostande.. Natten mellan fredag och lördag hade jag nog rätt hög feber, mådde inte alls bra, sov med värmedyna och en varmvetekudde, men hackade ändå tänder och frös, trots att det rann svett om mig...USCH hemskt!! Idag känner jag mig mest sliten, har inte sovit mycket senaste nätterna... BARA jag blir av med hostan är jag glad...


-Imorgon gäller det: 1/3 imorgon och "nya" jobbet börjar på allvar....Ska bli SÅÅÅ kul (bara jag mår bättre) Vill verkligen INTE må så här imorgon....


- Mille & Tiger: 2 nya familjemedlemar har flyttat in... Är 2 katter, stora, Asta känns lite i jämnförelse med dom...En är lurvig och heter Tiger och den andra är "normal" hårig...och heter Mille... Snälla och keliga..Dock lite reserverade mot hundarna än... Men det går bättre än vi trott. Dom har ju bott med hundar tidigare så helt nytt är det ju inte..=) Lite till åren är dom, men det känns bra att det inte är kattungar... Det syns att dom längtar ut, iaf Mille... Men så fort dom börjar bli mer hemmastadga ska dom få gå ut...

Nähä om jag skulle försöka få upp Jeppe hjärtat... Han har haft semester en vecka nu, men tog även idag eftersom jag skulle vara ledig... Vi som skulle göra en del under dom 3 dagarna, har inte gjort mycket pga av att jag mått skit!! Men skulle behöva åka till Laxå idag och köpa avmaskningsmedel åt hundarna.... Ipren och Alvedon min bäste vän....=)

Ha en toppen dag alihop!!

// Malin

1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen du blir bättre! Våra ungar har haft envis hosta också.
    Skoj med kissemissar :) Det släpper nog mellan hundarna då dom var vana redan. Finns ju som sagt fördelar med att dom är lite större! Kommer dom från något katthem?

    Ha det gott.
    Hälsa Jeppe!

    Kram

    SvaraRadera